McKinnan
Nov 16 2006, 06:34 PM
Eli, täällä voitte esitellä itsenne. On aina mukavaa kuulla suomalaisista Kamelot faneista.
Mutta, pidemmittä puheitta:
Mä olen Marko, oon Espoosta ja kuulin Kamelotista ensi kertaa nelisen vuotta sitten. Mä oon 22 vuotias ja kova musiikin ystävä, eniten progressiivista ja power metallia kuuntelen.
Videopelien ja leffojen parissa kulutan myös hyvin aikaa. Myös roolipelejä pelailen, joten nörtin veri virtaa suonissa.
Tässä minun esittely tältä erää, nyt on teidän vuoro.
Raven
Nov 16 2006, 07:21 PM
Hieman sekopäinen 16-vuotias porvoolainen kitaristi täällä.
Kamelotia olen kuunnellut noin vuoden, ja kaikki albumit löytyy hyllyltä.. ^^
Vapaa-ajalla kuuntelen musiikkia (öh, no ei pelkästään vapaa-ajalla vaan oikeastaan koko ajan), soitan kitaraa, katson leffoja tai istun koneen ääressä.
Pravus
Nov 18 2006, 10:52 AM
hähää saatana. Tietty ne alotti tänki paikan ilman miun lupaa.
No enivei, m00n Roope, kotoisin Imatralta ja opiskelen viestintää Joensuun iki-ihanassa skincityssä.
Musiikkimaku on vaihtunu enemmän progressiiviseen paistoon ja puuhun semmoseen mutta kyllähä se kikkelihevi aina pieninä annoksina menee.
Vapaa aika menee piirtäessä ja jotain kuntoilua suorittaessa. Sillon tällön otan hiukan alkomahoolia.
kiitos ja anteeks.
mayah
Dec 5 2006, 06:37 PM
Olen Maija, anonyymi Kamelotisti
Kuulin Kamelotista ensimmäisen kerran 2002 kun siskoni kuunteli The Fourth Legacya. Hän unohti kerran levyn, vai olisiko ollut silloin vieläpä c-kasetin autooni, ja aloin kuunnella sitä ominpäin enkä antanut takaisin ennenkuin olin ostanut oman.
The Fourth Legacy taitaa melkein olla edelleen suosikkilevyni, vaikka Epica kisaa kyllä vahvasti ykköspaikasta myös.
En itseasiassa ole kovin musikaalinen ihminen, enkä kovin yleissivistynyt musiikin saralla, kuuntelen muutamaa suosikkibändiä fiilispohjalta. Kamelotissa minuun vetoaa juuri musiikin emotionaalisuus ja se, että biisit ovat tietyllä lailla tarpeeksi viihteellisiä ja melodisia tällaiselle "tavalliselle" kuuntelijalle, mutteivät missään nimessä liian simppeleitä musiikillisesti eikä sanoituksellisesti. Muuten kulutan vapaa-aikani yleisen laiskottelun ohella ompelemiseen, vaatteet ovat intohimoni. Vanity, my favorite of sins!
Nomi
Apr 19 2007, 05:26 PM
off-topiciin "I'm a newbie" aiheeseen meni kyllä jo aika karmea selosus mutta ei tee pahaa suosia suomalsia omalla kielellä vai mitä?
Nimenä Nomi, oikeaa nimeä ei nyt tee mieli paljastaa, en oikein pidä siitä.. Nomi tarkoittaa kirppua

olen nyt 16 mutta täytän kesällä lisää vuosia.
Ihka ensimmäinen Kamelotin kappale, jonka kuulin oli Karma. Se oli niin hyvä että oli pakko etsiä bändistä lisää tietoa ja ennen kuin huomasinkaan pidin käsissäni Blac Halo-albumia.. Sitten tuli jotenkin hommattua myös Karma, Epica ja tuo Kylä talviyö-cd Oslon konsertista.
Kamelot on lähinnä ainut korvissa soiva asia. Kuka nyt muuta edes tarvitsisi?
Vapaa-ajalla lyijytäytekynä kuluu kun piirrän (lähinnä demoneja ja sarjakuvaa) ja pleikkari mouruaa kun pelaan taktiikkaroolipelejä.
Eipä kaits muuta.
McKinnan
Apr 20 2007, 02:20 AM
Tervetuloa Nomi! Toivottavasti viihdyt foorumilla.
masatyyn
Jun 17 2007, 04:17 PM
Jaa, täällä on tällainenkin.
Matti, 20v, asun ja opiskelen talvet Jyväskylässä, mutta juuri nyt olen kesän töissä Helsingin Pasilassa, YLEn radiouutisten toimittajana.
Kamelotiin tutustuin Epican ilmestyttyä, hyllystä löytyy Siege Perilous, Fourth Legacy, Karma, Epica, Black Halo, Ghost Opera sekä DVD. Kuuntelen laajasti power/proge-pohjaista heviä, mutta Kamelot on bändeistä kenties se kaikkein rakkain. Vertailun vuoksi suosikkibändien skaalalle mahtuvat mm. Ensiferum, Symphony X, Edguy, Scar Symmetry, Angra, Vanden Plas ja Vanishing Point.
Kamelotin katsastin livenä Tavastialla viime kuussa. Jos joskus tulevat uudestaan, menen varmasti.
En ole aiemmin yrittänyt kummemmin "verkostoitua" suosikkibändieni pohjalta, mutta Kamelot on niin hyvä, että sen faneihinkin voisi olla järkevää tutustua.
Eka biisi oli The Edge Of Paradise, eka levy Epica. Suosikki on varmaan Forever, tai sitten Center Of The Universe. Suosikkilevyksi nimeäisin melkeinpä The Fourth Legacyn, tosin tämä on ihan arvontaa.
McKinnan
Jun 17 2007, 06:14 PM
Tervetuloa, Masatyyn!
Viivi Laari
Jun 18 2007, 05:18 PM
Jees, Mie oon 15 vuotias tyttönen Kaakkois-Suomesta, kuunnellut Kamelottia kolmisen vuotta, velipoika kuunnellu bändii sen alkuajoist asti, ni siinä sivussa innostuin itekkii :p Eikä tässä ihmeempi. Kaikki levyt hyllyssä.
Pravus
Jun 20 2007, 09:17 PM
Mistäpäin kaakkois-Suomea? :p
Viivi Laari
Jun 28 2007, 11:25 AM
Lappeenrannan ja Kouvolan välissä sijaitsevalta pikku paikkakunnalta nimeltä Luumäki.
Ismo
Jul 16 2007, 04:37 PM
Kaiketi se on tännekin jotain kirjoitettava kun kerran Mattikin täällä näkyy olevan.
Ismo, 20v, asustelee Tampereella, syö vähän ja valitettavan epäterveellisesti. Syöminen tosin välillä unohtuu, vaikkei sitä kropan tämän hetkisestä olemuksesta uskoisikaan.
Kamelottiin tutustuminen tapahtui ylempänä itsensä esitelleen Matin kautta. Aluksi annoin murska-tuomien, mutta kun sitten salaa sitä oikeasti kuunteli, ei sitä voinut kun rakastua kyseiseen bändiin. Ja kyllä, kyllä, mies sanoi jotain rakkaudesta. Hämmennyksen välttämämiseksi älä vaivaa päätäsi asialla. ^^
Ensimmäinen biisi, joka räjäytti tajuntani, oli Karma. Kyseinen biisi on edelleenkin ylivoimainen suosikkini, vaikka lähelle pääsee niin Center of the Universe kuin The Haunting.
Itselleni maistuu parhaiten Power-metal. Tosin muukin metalli käy, ja usein powerin ulkopuoleltakin löytyy herkkuja. Kamelotin lisäksi lähellä sydäntä on Masterplan ja Scar Symmetry. Kyllä, joskus "herkkäkin" mieli kaipaa matalampaa ääntä.
Tampereella kävin tuhoamassa ääneni Kamelotin keikalla, joka oli kyllä ylivoimaisesti paras mihinkään muuhun keikkaan verrattuna, missä itse olen ollut. Meteliä oli oikein kiva pitää ja näyttihän se Khankin hiukan hymyilevän "sad-face" -momentsien keskellä, kun se "hey hey hey" -mekkala ei meinannut laantua millään. ^^
No nyt on tullut tilitettyä tässä, itsestäni ja painumpa kohti kauppaa! Kahtellahan!
McKinnan
Jul 16 2007, 06:33 PM
Tervetuloa niin Ismolle kuin Viivi Laarillekin! Jos mielessänne on jotain hyviä keskusteluaiheita, lisätkää toki uusia topicceja!
Pauline
Jul 19 2007, 05:20 PM
Okei, ma olen Pauliina (kirjotan muuten aina melkein ilman äätä ja öötä), ja tutustuin Kamelotiin veljeni kautta ehka pari vuotta sitten, eka levy jota kuuntelin oli Karma, mutta parasta en pysty sanomaan.
Ikaa en viitsi kertoa koska se ei ketaan kiinnosta. :-) en ma silti mikaan elakelainen ole...
Musamaku on monipuolinen, mutta enimmakseen kuuntelen powermetallia ja progea, Rushia olen kuunnellut 11-vuotiaasta, heavya viela kauemmin. Kamelot on kuitenkin lyonyt kaiken yli, se on ehka parasta mita on. :-)
Ma olen paattanyt ryhtya aktiiviseksi Kamelot faniksi, ja pian se muillekin selviaa.
mayah
Aug 4 2007, 09:59 PM
Tervetuloa kaikille minunkin puolestani! Ismon taisinkin ihan sattumalta tavata taannoin, ellen ole aivan väärässä?
Carola
Oct 10 2007, 06:23 AM
Moi kaikille. Mä olen Calle ja asun täällä Tampereen eteläpuolella. Iältäni olen kyllä teitä muita aika rutkasti vanhempi, mutta eihän musiikista diggaaminen kysy ikää........
Kamelotiin tutstuin n. neljä vuotta sitten ja jäin siltä sesomalta koukkuun. Tiukasti !!! The Fourth Legacy oli eka levy jota kuulin, se on edelleenkin suosikki-
albumini. Koko tuotanto löytyy levy/dvd hyllystäni Dominionia ja Eternityä myöten. Löytyy myös mm Hammerfall, Sonata, Charon, Rhapsody of fire jne, mutta
en ole vielä törmännyt sellaiseen joka päihittäis Kamelotia.
Tämän kevään loistavan, upean, valtavan Pakkahuoneen keikan jälkeen odotankin sukat pyörien ensi kevään keikkaa/keikkoja.
McKinnan
Oct 10 2007, 12:13 PM
Tervetuloa, Calle! Toivottavasti viihdyt täällä.
Nightwolf
Oct 25 2007, 08:22 AM
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, joten esitelläänpä tässä sitten minutkin.
Elikkä olen 17v poika nimeltä Joni tuolta Oulun seudulta ja Kamelotia aloin kuuntelemaan ensimmäisen kerran, kun isäni löysi Epican netistä. Kuuntelin sitä pari päivää sitä kautta ja sitten marssin samantien ostamaan sen lähimmästä kaupasta. En nimittäin jostain syystä pidä warettamisesta.
Kuuntelen melko monia bändejä ja Kamelot on sijoittuu melko korkealle "listallani". Muita bändejä ovat Nightwish, Amon Amarth, Sentenced, Dimmu Borgir, Epica, Leaves' Eyes yms. yms. Eli heviä tulee kuunneltua lähes laidasta laitaan. Muita harrastuksia ovat larppaus, roolipelit, tietokoneet, kirjat ja partio.
Itsekin kävin vuoden alkupuolella katsomassa Kamelotia Tampereella ja sehän oli mitä mahtavin keikka! Nyt ei voi muuta kuin odotella ensi vuotta ja Kamelotin keikkaa Teatrialla Oulussa. Nähkäämme siellä! Tulis jo se huhtikuu, kun silloin on myös minun 18-vuotis syntymäpäivä.
Pravus
Oct 26 2007, 11:58 PM
Tervee vaan veteraanin puolesta. :)
FoReIgNeR
Jan 1 2008, 10:37 PM
Minä olen kreikkalainen mutta puhun vähän suomea. Minä asun Ateenassa, Kreikassa ja opiskelen suomea. Minun nimeni on Kati. Minä olen 27 vuotta vanha.
Onnellista uutta vuotta kaikille Suomessa!!!!!!!!!!
Johanna.K
Jan 26 2008, 10:43 PM
Heips
Liitynpä tähän iloiseen Kamelotistien joukkioon. :D
Juu hei vain kaikille, minä olen Johanna ja olen täältä peräkorvesta Keskipohjanmaalta, kansantanssijoiden (Joudun jo nyt "häpeäkseni" tunnustaan että harrastan kansantanssia :D) ja viulunsoittajien luvatulta paikkakunnalta, mistä muualtakaan kuin Kaustiselta. 16 vuotias olen, Toukokuussa 17. Kamelotiin tutustuin ekan kerran tässä syksyllä lukion musiikintunnin levyraatituokion aikana, eräs poika tallusteli cd-soittimen luo omalla vuorollaan ja löi levyn soittimeen ja ilmoille kajahti Center of The Universe, ja voin vain sanoa että olin ihan myyty. No, en silloin ihan heti alkanut kuuntelemaan, kuukasi pari kului ja "löysin" bändin uudestaan, kappale oli March of Mephisto ja. Jäin koukkuun. Kerrassaan loistavaa musiikkia! Ei oikein vieläkään voi uskoa että miten voi jätkällä olla noin hieno lauluääni.
Musamakuun kuuluu enimmäkseen metallimusiikki, mutta myös folkkimusiikin "suurkuluttaja" (<-- Mikä sana :D) olen, mutta listailenpa vähän mitä kaikkea kuuntelen, no, Kamelotia tietysti. In Flames, Lacuna Coil, Disturbed, Korn, Dream Theater, Nightwishiä (ihan vähän ja uudempaa). Ja folkkipuolelta menee sitten Pauliina Lerche, Sari Kaasinen, Snekka, Tötterssön, Riemukupla, Kiharakolmio ja moni muu. :D Kamelot on kyllä listallani ihan ykkösenä, kenties parasta mitä mulle on moneen vuoteen tapahtunut. (Kiitän ja kumarran sitä lukiolaispoikaa joka soitti Kamelotia musatunnilla :D)
Huhtikuussa olisi tarkoitus Ouluun lähteä Kamelotin keikalle töllistelemään, lähtö on enää sijaisvanhemmista kiinni, ja siitä että saanko kaverin mukaan kun yksin en kuulemma saa lähteä. Aivan riistoa tämä tälläinen sääntöjen alla elely. :D Sellaista. Anteeksi, nyt tuli vähän pitkä vuodatus. :D Kiitos kuitenkin jos jaksoitta lukia. Tämä lähtee nukkumaan, kahtellaan. :D
McKinnan
Jan 26 2008, 11:24 PM
Tervetuloa iloiseen joukkoomme!

Toivottavasti viihdyt.
zenith of power
Feb 9 2008, 07:46 PM
Moi! minun nimi on Kimmo ja olen Haapamäeltä, Keski-Suomesta. Olen 16 vuotta ja kuunnellyt Kamelotia noin puol vuotta. Tykkään musiikista erittäin paljon ja soitan kitaraa bändissä Symphony of Chaos.
Pravus
Feb 21 2008, 11:00 AM
Tervetuloa miunkin puolesta. Vähä oon ollu poissa syystä jos toisesta. Mutta tervetulon toivotukset enivei.
LeaderOfLostSouls
Apr 3 2008, 09:22 PM
Jep jep...Nimi on Teemu, 17 vuotta ikää ja asun oulun lähistöllä :)
Löysin foorum randomilla kun etin tietoja Kamelotin oulun keikasta jonne olen menossa ja päätin rekisteröityä :D
Kuuntelen musiikkia ihan liian paljon...koko ajan kuuluu jostain...hehe
Lempibändeihin Kamelotin lisäksi kuuluu mm. Soilwork,KoRn,System Of A Down,In Flames,Arch Enemy,Lamb Of God,Stratovarius,Epica,Sonata Arctica,Diablo,Dream Theater ja Killswitch Engage nyt tuli ekana mieleen...huh
Muutaman vuoden kuunnelut Kamelotia ja onhan ihan mahtava, pidän myös uusimmasta levystä :)
Jea!
Eli moe vaan. Olen lähes 16-vuotias tyttönen Etelä-Pohjanmaalta ja ajattelinpas nyt tännekin rekisteröityä, ihan hetken mielijohteesta. Aika kewl tämä suomenkielinen osio! Kamelotia on tosiaan kuunneltu nyt lähes 1,5 vuotta ja pitää tunnustaa, että olen ihan koukussa kyseiseen bändiin. Voisi sanoa, että juuri tämä kyseinen yhtye aiheutti sen, että rupesin kiinnostumaan musiikista yleensä paljon enemmän ja nyt se onkin kohonnut ehkä kaikista rakkaimmaksi bändiksi! Aiee.
Kamelotiin mut koukutti eräs ystävä joka vihjaisi tsekkaamaan youtubesta Don't You Cry'n. Menin sit ja kuuntelin ja sille tielle sitä jäätiin! Tällä hetkellä suosikkeja ovat ehdottomasti Lunar Sanctum (♥), March of Mephisto, Rule the World, Season's End, Soul Society, The Spell ja oi oi oi, monet muut. Lempilätyiksi vois lukea The Fourth Legacyn ja The Black Halon, toki tykkään ihan hirmuisesti muistakin (Eternityä ja Dominionia lukuunottamatta, Mark Vanderbilt ei nyt ihan täyttänyt kaikkia kriteerejäni...)
Kuuntelen toki muutakin musiikkia (mm. CMX, Porcupine Tree, L'Arc~en~Ciel, Muse, Rammstein, Blackfield, I Was a Teenage Satan Worshipper, Pyscho le Cému, Dream Theater, Damn Seagulls, King Crimson etc.) , en ole genreuskovainen mutta proge ja power metal nyt uppoaa ehkä parhaiten. Toki tuolta löytyy myös vähän purkanmakuista elektropoppia~
Mitäs nyt muuta, musiikin kuuntelun lisäksi pelailen ja leikin nörttiä. Lueskelen kirjoja, fantasiaa lähinnä, ja hengaan. Ajelen pyörällä. Nukun.
Elokuussa Ankkaan! :)
Raven
Jul 5 2008, 05:19 PM
Tervetuloa :) Ankassa varmaan nähdään.
Ihan kivaa saada tänne lisää porukkaa, täällä suomenkielisessä osiossa on ollut viime aikoina vähän hiljaista... McKinnan kun ei ole enää kanssamme...
deirie
Jul 14 2008, 01:09 PM
Joo hei vaan. Mie oon Tampereen vierustalla asusteleva, vielä toistaiseksi 17-vuotias tyttö. (: Pitkän aikaa olen harkinnut tänne kirjautumista ja nyt sitten sen päätin tehdä..
Kamelottia olen kuunnellut nyt.. ehkä 1,5 vuotta ja sen ajan se onkin ollut lempibändini.
2007 Tampereen keikka oli upea.
Kaverini kerran soitti bussimatkalla kotiin Soul Societyn ja sehän kolahti ja lujaa. Joten otin vähän lisää selvää eri biiseistä ja ei kauaa kestänyt kun jo olin ostanut The Black Halon. :3
Lempparibiisejä on paljon, ja nekin vaihtelevat. Tällä hetkellä Memento Mori nousee muiden ylitse.
Muihin lempibändeihini kuuluvatkin sitten Cold ja Guano Apes.
mayah
Jul 20 2008, 07:23 PM
Tervetuloa deirie ja mei ja muut!
Tuttu juttu, itsekin monesti haamuilen forumeilla vieraana jonkun aikaa ennen kuin rohkaistun rekisteröitymään. Ja Momento Mori on kyllä uskomaton.
ibyabyg
Aug 11 2008, 07:58 PM
Hei ihmiset! Olen 25-vuotias kitaransoittoa harrastava kikkailija Kymenlaaksosta. Ensimmäisen kerran kuulin Kamelottia vuonna 2000 siskoni tyrkyttäessä The Fourth Legacya soittimeen. Ei napannut silloin. Myöhemmin sain siskolta levyn omakseni ja sitä tuli silloin tällöin soittimessa pyöritettyä. Vasta viikkoa sitten eräs tapaamani ihminen sai minut kiinnostumaan tästä loistavasta orkesterista. Ostin heti tilipäivänä levyn ja liput Ankkarokkiin itselleni ja kyseiselle ihmiselle. Katsoin keikan, ihastuin lisää, ostin hupparin keikan jälkeen ja totesin olevani koukussa Kamelottiin (mitä ainakin uusimpaan levyyn tulee).
Kuuntelen myös sujuvasti bändejä kuten: Ayreon, Symphony X, Iron Maiden, Blind Guardian, Killswitch Engage, Scar Symmetry ja oikeastaan vähän mitä vaan humpasta teknoon. Tästä huolimatta levyhyllyn olen kuitenkin koittanut pitää kompaktina sillä mieluummiin keskityn hyviksi toteamiini levyihin kuin ostan 500 levyn kirjaston joista kuuntelen ehkä kahtakymmentä aktiivisesti.
Kitaransoitto tulikin jo mainittua. Sen aloitin lukiossa ja armeija-aikaa lukuunottamatta on tullut jonkin verran soiteltua. Vähän osaan myös koskettimilla murtaa Ukko-Noaa ja muita klassisia huipputeoksia.
Opiskelen rakennusrestaurointia eli yksinkertaistettuna valmistuttuani pääsen tohtoroimaan vanhoja rakennuksia. Jos niitä on vielä silloin.
Kuten sanotaan: "lyhyestä virsi kaunis". Tästä virrestä tuli siis kammottavan ruma.
Törmäillään foorumilla!
deirie
Aug 12 2008, 12:20 PM
Tervetuloa ibyabyg, vaikka en itsekään täällä kauaa ole pyörinyt (ja sitäkin vähemmän postannut). :D
Viksu-chan
May 25 2009, 03:08 PM
Tervehdys.
Nimeni on Maija, huomasinkin jo, että minulla on täällä kaimakin. :D
Mutta Kamelotia olen kuunnellut enemmän ja vähemmän jo pitkän matkaa. Suosikkilevyä on vaikea näin ihan äkkiseltään sanoa, sillä jokaisen levyn sisältö on upeaa kuunneltavaa. Mutta eniten kulutuksessa ovat kuitenkin tällä hetkellä 'Black Halo' ja 'Karma'.
'Saunaan' olisi tarkoitus mennä Kamelotia katsomaan tässä parin viikon päästä.
Olen töissä käyvä ihminen (tällä hetkellä tosin kesälomalla) ... mutta aina löytyy aikaa roolipelailulle, pleikkarille ja kirjoittamiselle. Sekä tietenkin koira kolmikollemme.
Raven
May 25 2009, 06:42 PM
Jee, lisää suomalaisia! Tervetuloa :)
mayah
May 26 2009, 02:41 PM
QUOTE (Viksu-chan @ May 25 2009, 03:08 PM)

Nimeni on Maija, huomasinkin jo, että minulla on täällä kaimakin. :D
Heip, kaima
style
Jun 2 2009, 05:28 PM
Sauna Open Airia odottaa 42v perheenisä. Kuunnellut Khania jo Conceptionista lähtien. Loistava ääni ja bändi
Raven
Jun 3 2009, 04:35 PM
Tervetuloa :)
Kaikki muut ovat menossa saunaan, harmittaa kun ei itse pääse :(
vt1100
Jun 23 2009, 05:23 PM
Moro!
Tomi Tampereelta, 38v joten ei ihan tuoreesta päästä... ihminen

Kamelottia on kuunneltu -99 asti jolloinka käteen tarttui The Fourth Legacy, siitä sitten piti hankkia aiemmat ja aina uuden ilmestyessä tietty jne. Molemmat Tampereen keikat on luonnollisesti nähty, eikä pettänyt kummallakaan kerralla joskin Saunassa ihmettelin outoa basistia (sekin asia selvisi tänne kirjautumalla). No, muutoin metallimusaa on kuunneltu rapiat 30 vuotta ja aika laajalla kentällä liikutaan oman maun suhteen, raskaammasta päästä varsinkin Strapping Young Lad miellyttää korvaa eikä ruåtsalaiset jää huonommaksi Opethin tai In Flamesin suhteen.
Kaikenlaista muutakin tulee puuhattua
Viksu-chan
Jul 1 2009, 04:42 PM
Tervetuloa, mahtavaa kun uusia Suomalaisia saapuu tänne.
deirie
Jul 3 2009, 05:03 PM
Luulen että pikku hiljaa alkaa suomalaisia ripotella tänne kun Kamelot esiintyy festareilla jne... :'D Ihmiset bongaa.
...sinänsä harmi. xD Kohta Kamelotista tulee joku teini-ihkutuksen kohde.
Raven
Jul 3 2009, 10:18 PM
Kyllä on varmaan vielä vähän matkaa ennen kuin siitä tulee uusi Sonata Arctica.... :P Toivottavasti.
Pravus
Oct 20 2009, 02:08 PM
Jees moro, oon vanhan koulukunnan foorumijeesus täällä mutta syystä jos toisesta katosin kuvioista pariks vuodeks. Nyt sitten hetken mielijohteesta eksyin takasin. :)
Raven
Oct 20 2009, 06:19 PM
Jee, vanhoja "tuttuja" :)
Mulla on sun meseosoitekin vielä tallessa vaikka ei olla puhuttu varmaan kahteen vuoteen.. :D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.