Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tuskaaa... 07
KamForum - Official Kamelot Discussion Board > Other Languages > Nordic > Finnish Forum
Raven
Onko kukaan menossa Tuskaan ensi kesänä?
Ajattelin itse jos vain saan jonkun kaverin raahattua mukaan. smile.gif
Tai oletteko muille festareille menossa?
Pravus
jos jotain ni varmaan Ilosaareen. Tietty tuskakin ois jos jaksaa mennä.
McKinnan
Täytyy kattoo jahka näkee vähän ketä siel soittaa. smile.gif
BlindedNoMore
Itse olen menossa 99,9% varmasti Tuskaan, esiintyjistä viis, viime vuotinen (ja oma ensimmäinen rolleyes.gif ) Tuska oli sen verran komea että on pakko päästä uudestaan moshi32x22.gif
Raven
Hmm... ihanko oikeasti, Slayer Ruisrockiin mutta ei Tuskaan? En usko... Ehkä ne ei vain ole vielä ilmoittanut Tuskaan. Ja In Flames? Ja Sonata?... Kumpi tässä nyt onkaan se "metal festival"... THrant.gif
Pravus
Njuu itel tulee muija kanadast käymää niin tuata kai sitä pitää raahailla pitki festareita. Eli kait tuska ja ilosaari uskosin. Ilosaares on Opeth ni ite kyl meen sinne, en sit muista tiiä. =)
Raven
Opeth? smile.gif
Sais nekin tulla vähän lähemmäs festareille.
McKinnan
Tähän asti ilmotettu bändilista Tuskaan on todella tylsän näkönen mun mielestä. Puolet bändeistä ilmoitettu jo ja mua ei kiinnosta yksikään.:/

Kai sinne pitää silti päivän lippu ostaa...
Raven
Niin.. äkkiä lisää bändejä listalle perkele! THrant.gif
Raven
Ja taas Tuskaa... biggrin.gif
paremmat bändit tänä vuonna, niin mullakin on nyt 3 päivän lippu.
vt1100
Tulihan tuota Ruisrock taas käytyä. Mokoma, Amorphis ja In Flames, siinä oli itselle sitä maukkainta antia. Slipknot meni hiukka ohi kun kunto oli siinä vaiheessa jo hiukka "arveluttava".... Saa nähä maksaako vaivan lähteä ens vuonna vaikka oiskin festarien nelikymppiset tarjolla, ja niinhän ne on muuten omatkin dead.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.