Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kamelot Suomeen!
KamForum - Official Kamelot Discussion Board > Other Languages > Nordic > Finnish Forum
McKinnan
Eli, ketäs on tulossa kattomaan Kamelotia livenä? Mulle ainakin Hesan keikka on saletti, tullaan Tavastialle varmaan isommallakin porukalla. Tamperetta täytyy viel miettii, mut yritän ainakin päästä sinnekin.

Ketäs muita on lähdössä? Sitä mukaa, kun tiiätte suunnitelmistanne, niin kertokaa. Ehkä voidaan suunnitella jonkinlaista kokoontumistakin, varmaan Hesaan?

Ja kaikkee muutakin aiheeseen liittyvää sit tänne. smile.gif

Lippuja voi tilata seuraavilta sivuilta:

Lippupalvelu.fi
Tiketti

Tällä hetkellä Tiketti myy lippuja Tavastian keikkaan ja Lippupalvelu Pakkahuoneelle. Varmaan pian löytyvät kummaltakin saitilta molemmat.

Editoin myös tätä ekaa viestiä sitä mukaa kun tietoa tulee lisää, niin pysyy kaikki tieto samassa paikassa. smiley2.gif
Raven
Onko tavastialla aina k18? THrant.gif
siinä tapauksessa voitte nähdä mut itkemässä ulkopuolella...
Panther
Joo Tavastia on 100% varma! Kaikki mukaan....
Tampere on harkinnan alla..

ai niin....

HALLELUJA!!!!!!!!!!!!!! PRKL KAMELOT TULEE SUOMEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mayah
Tässä taloudessa on myös kiljuttu riemusta biggrin.gif

Pakkahuoneelle tulen ainakin, ja Tavastialle myös suunnittelin mennä, ellei nyt työvuorosuunnittelija heittäydy v-mäiseksi.

Jos tämän peruvat niin itku tulee... toivottavasti nyt tällä kertaa koittaisi meidänkin hetki!
Pravus
Vois kyl mennä Tavastialle jammailee sit. Jos tapais nää sankarit myös, näin forummember etuoikeudella. `=)
McKinnan
QUOTE(Raven @ Dec 6 2006, 11:53 AM) [snapback]197246[/snapback]

Onko tavastialla aina k18? THrant.gif
siinä tapauksessa voitte nähdä mut itkemässä ulkopuolella...

Päästääköhän ne sisään, jos tulisit ''aikuisten'' kanssa? Voisin yrittää kysellä sieltä joku päivä. smiley2.gif
Raven
Toivotaan... Olen kuitenkin jo 17 silloin :P
ozzie
Tampereelle tullaan jos henki vaan pihisee.
BlindedNoMore
Hurreeih a040.gif Tampereelle on päästävä! Tavastialle ei juuri vielä riitä ikä blink.gif
make69
TAMPEREELLE PERKELE!!!! :D vittu on kyllä pakko pyytää plektra Thomansilta :P :P kun kuulin tänää sauna open airin sivuilta että Kamelot tulee Suomeen niin vittu mä huusin ihan täysiä :D :D
McKinnan
Lippuja voi tilata seuraavilta sivuilta:

Lippupalvelu.fi
Tiketti

Tällä hetkellä Tiketti myy lippuja Tavastian keikkaan ja Lippupalvelu Pakkahuoneelle. Varmaan pian löytyvät kummaltakin saitilta molemmat.
mayah
Ostettiin miehen kanssa nyt liput molemmille keikoille. Kun tänne kerran tulevat niin pitää ne kahteen kertaan nähdä.
Panther
QUOTE(mayah @ Dec 18 2006, 06:28 PM) [snapback]200616[/snapback]

Ostettiin miehen kanssa nyt liput molemmille keikoille. Kun tänne kerran tulevat niin pitää ne kahteen kertaan nähdä.

THbeerchug.gif
Black Mephisto
Heh eipä ole pahemmin viime aikoina käynytkään täällä härmälandian puolella;)... Joo liput on tilattu Tiketistä Tavastialle:).
Wisheri
Tietenkään ei ole tarpeeksi ikää kummallekkaan keikalle...
Pravus
Noh, onneks miulla on. =) En tosin tiia meenkö mut enivei.
McKinnan
QUOTE(Wisheri @ Feb 23 2007, 07:03 PM) [snapback]219063[/snapback]

Tietenkään ei ole tarpeeksi ikää kummallekkaan keikalle...

Ai Pakkahuoneellakin on ikäraja? En tiennytkään. sad.gif
Rate
Harmin paikka en pääse tampereen keikalle kun veljellä on töitä nii paljon sad.gif
Nomi
Ui, eikös se ole jo niin lähellä..

Mie tule Tampereen keikalle. Helsinkiin ei pääse millään.
Liput sain jouluna lahjaksi ihanilta vanhemmiltani. Mutta hyvä saada liput n. puoli vuotta ennen keikkaa, ihme että ole selvinnyt järjissäni näin pitkälle..

Hyvä kun pääsee pakkahuoneelle sitten juuri ja juuri.. mikään ei kyllä estä. Tulen sinne vaikka keuhkokuumeessa, mutta Kamelot ei saa jäädä näkemättä.
Xendra
Voi ihanaa, pääsen sittenkin Tampereelle kun ei Tavastialle ikä riitä! \nn/ Kyllä isät ovat mukavia kun jaksavat kuskata Helsingistä Tampereelle ja takaisin arkipäivänä :). Olin jo peloissani että Kamelot jäisi näkemättä, kyllä nyt on helpottunut olo!
mayah
Eipä ole enää kauaa... ajateltiin siskon kanssa maanantai-iltana viettää Kamelot-ilta lämmittelyksi smiley2.gif

Nähdään sitten Tavastialla ja Pakkahuoneella, ketkä mihinkin nyt tulevat :) Jos bongaatte (avatarista tunnistaa) niin tulkaahan moikkaamaan. Olen sellaisen äijänkörilään seurassa.
Black Mephisto
Onko tietoa että onko Tavan keikka loppuunmyyty vai ei?
McKinnan
QUOTE(Black Mephisto @ May 6 2007, 03:05 PM) [snapback]238091[/snapback]

Onko tietoa että onko Tavan keikka loppuunmyyty vai ei?

Tiketti.fi sanoo, että lippuja löytyy vielä.

Ja jos joku aikoo ostaa vasta ovelta lipun, niin se maksaa 22 euroa. Eli vähän enemmän, kuin ennakkoon ostetut liput.
Xendra
Tuolta toisesta ketjusta bongasin arvion että 800 lippua on myyty. Kuinkas iso Pakkahuone oikein on, alkaa nimittäin hiukan arvelluttamaan kun en mitenkään isokokoinen ole? Jäi vain vähän kaivertamaan Sonatan keikka Nosturissa, en nimittäin välillä nähnyt yhtikäs mitään. Pitää vain toivoa että lava Pakkahuoneella on korkeammalla jotta näkisi selvästi. Olen kyllä kieltämättä kasvanut, se nyt nähdään sitten mihin se riittää ^^. Jos ei muuta niin kyynerpäitä peliin, ei Kamelottia saa kuitenkaan missata biggrin.gif .

Ja sitten vielä hiukan aikataulusta, Leaves Eyes aloittaa kl. 19.45 lipun mukaan, kauankos heidän setti kestää arvioltaan ja sunnilleen milloin Kamelot aloittaa oman settinsä?
Black Mephisto
Thomas sanoi kotisivulla että "Helsinki is nearly sold out!":) Soittoajat Tavastialle laittamani kyselyn mukaan on LE 22.00, Kamelot 23.00.
Simone K
Pakkahuoneen nettisivujen mukaan sinne mahtuu 1200 henkeä, ja jos viereinen Klubi otetaan mukaan, 1500. Sen mukaan vielä mahtuu lisääkin väkeä. Toivotaan että kaikki näkevät hyvin ja kaikilla on hauskaa biggrin.gif Ja pitäkää lippua korkealla (kirjaimellisesti wink.gif ) myös Tavastialla tänään!!
mayah
QUOTE(Xendra @ May 7 2007, 06:34 PM) [snapback]238353[/snapback]
Kuinkas iso Pakkahuone oikein on, alkaa nimittäin hiukan arvelluttamaan kun en mitenkään isokokoinen ole?

Tuon takia itse harrastan plattapohjasaappaita keikoilla :) wink.gif Pomppiminen käy niillä vähän huonommin mutta näkee paremmin.
Nimue
Mulla on tosissaan yksi ylimääräinen lippu ja myyn sen oikein mielelläni jollekin ja alle listahinnan! Siis Tavastialle..

Että jos jollakin oli tarvetta, niin laita vaikka viestiä..

nimue (@) luukku.com

En muuten varmaan kerkii paikalle paljoo ennen kymmentä..
Rate
Eiköstä kamelot oo tulossa Suomeen taas joskus vuonna 2008?
McKinnan
Semmosta on huhuttu joo. Tarkkoja päiviä ei oo vielä tietenkään tiedossa. Pidetään peukkuja! smiley2.gif
Pravus
Ihmeiden aika siis ei ole ohi. =o
McKinnan
QUOTE(Big Boss @ Sep 18 2007, 11:06 AM) *
Ihmeiden aika siis ei ole ohi. =o

Ja nyt bändi julkisti keikkapäivätkin! Helsinki ja Oulu saavat kuulla huhtikuussa kunnon livemusaa, kun Kamelot palaa Suomeen! grin.gif

Päivämäärät ovat siis:

28.04.2008
FIN
Helsinki
Tavastia

29.04.2008
FIN
Oulu
Teatria
Nightwolf
Kävin kyllä jo iloitsemassa tuolla enkun puolen foorumilla, mutta pitäähän sitä vielä täälläkin käydä. biggrin.gif Itse olen menossa Ouluun, Teatrialle, katsomaan tyyppejä suoraan koululta, että saa mahdollisimman hyvän paikan.
Simone K
Jess! Ouluun! Mahtavaa! a040.gif a040.gif
LeaderOfLostSouls
Ei perkele että oli kova keikka eilen oulussa biggrin.gif
Raven
Niin oli maanantainakin helsingissä. Khan: "Not bad for a monday night!" :D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.