Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pelaako Joku Pelejä?
KamForum - Official Kamelot Discussion Board > Other Languages > Nordic > Finnish Forum
Rate
pelaako joku joitain pelejä ja mitä... olen utelias
McKinnan
PC:llä pelannu viime aikoina Leisure Suit Larry -pelejä ja aattelin alotella taas WOWia.

Pleikka 2:lla pelaillu Final Fantasy 12:sta ja kohta saan God of War 2:n.

Pleikka kolmoselle odotan Elder Scrolls IV: Oblivionia.

Siinä kaikki tällä hetkellä. Pelailetko sä paljon? smile.gif
Rate
No Guild Warsia ja Elder Scrolls: Morrowindiä oon aika paljo pelaillu viime aikoina
Zako
moi! pate pelaan cs:cz, archlord mm
Rate
QUOTE(Zako @ Apr 14 2007, 02:59 PM) [snapback]232963[/snapback]

moi moi hommaisit guild warsin nii päästäs pelaa
McKinnan
QUOTE(Zako @ Apr 14 2007, 05:59 PM) [snapback]232963[/snapback]

Moikka! Tervetuloa foorumille! smile.gif

Ja etten ole täysin off topicissa, kerrottakoon, etten oo aloittanut WOWia vielä. Visa Electron kiukuttelee.
Zako
QUOTE(Rate @ Apr 14 2007, 07:29 PM) [snapback]233008[/snapback]

moi moi hommaisit guild warsin nii päästäs pelaa

joo kyl mä varmaan ostan sen =)
Pravus
World of Warcraftia Stormreaver PVP servulle, TheJallun kanssa. Henkilö foorumilla jota näkyy vähemmän ku minua. Konsolipeleistä ehdon ykkönen on MGS3 mutta eipä oo PS2:sta ollu lainassa toviin. `=)

Guild Warsia kokeilin mutta ei napannut ihan liikaa minuu.
Rate
QUOTE(Big Boss @ Apr 19 2007, 06:40 AM) [snapback]234185[/snapback]

World of Warcraftia Stormreaver PVP servulle, TheJallun kanssa. Henkilö foorumilla jota näkyy vähemmän ku minua. Konsolipeleistä ehdon ykkönen on MGS3 mutta eipä oo PS2:sta ollu lainassa toviin. `=)

Guild Warsia kokeilin mutta ei napannut ihan liikaa minuu.

Juu MGS3 on huippu ja samoin muutkin MGS pelit
Raven
Final Fantasy 9 pelaan läpi toista kertaa, viimeisellä levyllä nyt... rolleyes.gif Sitten taitaa olla seiskan vuoro.
Wisheri
Jep. Xbox 360 löytyy tästä talosta. Ja siihen 12 peliä. Jotka ovat:
Guitar Hero II (HELL YEAH!)
Gears Of War
Crackdown
NHL 07
Call Of Duty 3
Lord of the rings: The Battle For Middle Earth II
Perfect Dark Zero
Dead Rising
Kameo: Elements of power (meinasin kirjoittaa Kamelot smiley2.gif )
Call Of duty 2
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Ghost Recon Advanced Warfighter

Noita tulee pelattua.

PC:llä tulee pelattua harvoin. Ostin WoWin mutta kyllästyin siihen parin parin kuukauden jälkeen.
ibyabyg
Joskus harvoin kun on aikaa pelata:
Areena 5
Commodore 64 -emulaattorilla vanhoja klassikoita (on minulla aitokin kaapissa ja kasetteja tallella)
deirie
Pleikkarilla tulee kyllä pelattua jonkin verran...
Tällä hetkellä kesken on.. Dark Chronicle, tosin en ole sitä edes kunnolla aloittanut. Vähän aika sitten pääsin FFX:n läpi, ja Okamin tahkosin läpi toisen kerran...
Ikuisuusprojektina on Prince of Persia: Warrior Within. Sitä vaan en saa millään pelattua loppuun asti :'D jotenkin ärsyttävämpi peli kuin edeltäjänsä.
Battlefront on myös peli, jota tykkään pelata usein...
Celestemmcknight
Tietäisikö kukaan mitään firmaa joka tarjoaisi nhl pelejä livenä? Tarkoitan siis kaikkia ja kunnolla, ei mitään betfairin räpistyksiä missä kukaan ei pelaa mitään.
On kai USAssa muutamia miljoonia veikkaajia, jotka pelaavat pelejä livenä ja joihin minäkin pääsisin käsiksi?
Joku amerikkalainen vedonlyöntipörssi, jossa livevetoja betfairin tavoin hoidetaan, mutta myös nhl puolella olisi toivomuslistalla. Ja vieläkö hyväksyisivät minutkin pelaamaan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.