Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sauna Open Air 2009
KamForum - Official Kamelot Discussion Board > Other Languages > Nordic > Finnish Forum
Soulsociety78
Kamelot Sauna open airiin 2009. Kamelot möykkää Sauna festareilla 7. kesäkuuta sunnuntaina, meahtava uutinen kyllä tämä shocked.gif
Carola
Huomasin juuri tämän iki-ihanan uutisen!!!!! Ja vielä Tampereelle.... ei voisi paremmin olla! Kesä on mun puolesta nyt pelastettu!!!!
Kaikki mukaan vaan! Ja hei - onpa mukavaa että täällä Suomen foorumissakin taas tapahtuu jotain..... JIPPPIIIII
deirie
Tästä ilmoitettiin kyllä tuolla toisellakin osiolla, mutta noo.
Olen tulossa, Tampereen vieressä kun asun.
J
Olen haaaaaai.
ChildOfSunrise
Aivan mahtavaa, messissä ollaan varmasti! :D Olis aivan mahtavaa, jos Kamelot ja Yövissy esiintys samal lavalla! :D
Nightwolf
Aijaijai! Tonne on kyllä nyt ihan pakko lähteä. Voiko ollakaan parempaa kombinaatiota kuin Yövissy+Kamelot+Stratovarius! Onneks on tuttuja Tampereella. biggrin.gif
ibyabyg
Töissä. Ei pääse.
mayah
QUOTE (ibyabyg @ Mar 10 2009, 08:38 PM) *
Töissä. Ei pääse.

Otan osaa, paska säkä sad.gif Mulla saattaa käydä samoin, mutta täytyy koittaa toivoa vapaata kuitenkin. Näin Tamperelaisena ei taida uskalla ottaa "saikkuakaan", ettei joku töistä vaan tuu vastaan wink.gif

*tun lama, kun ei palkata niitä kesäapulaisiakaan...
Simone K
Tampereella tavataan! spike46x38.gif
deirie
Jep!
J
Olen haaaai.
mayah
Pääsenpäs kuitenkin! Loistavaa. Eipä ole montaa viikkoa enää smiley2.gif
deirie
Se on kohta! Jeejee. Saunan jälkeen onkin maanantaina pääsykokeet. :'D Oon varmaan hyvissä fiiliksissä että pääsen sisään heittäen xD
Viksu-chan
QUOTE (ibyabyg @ Mar 10 2009, 10:38 PM) *
Töissä. Ei pääse.

Meinasin joutua myös töihin sunnuntaiksi, mutta nostin pienen metelin siitä.... joten pomo vaihtoi vuoroja.
Olin meinaan ilmoittanut tämän jutun jo ajat sitten, että oma oli mokansa kun unohti ja onneksi korjasi sen. laugh.gif

Mutta, jesh, totta hitossa tulen sinne!
mahita
Siellä ollaan, tuli helvetti tai hyökyaallot! horse.gif
mayah
Hieno keikka taas kerran, kiitos Kamelot! Meet'n Greet oli myös mukava yllätys.

Tässä muutama kuva, amatööritasoa mutta pääseepä vähän fiilistelemään kuitenkin:

Nightwolf
Oli kyllä hienot festarit ja Kamelot veti jälleen kerran mahtavan shown! headbang.gif Niskat vieläki kipeät, mutta sehän vain tarkoittaa että keikka oli erinomainen. wink.gif
deirie
Hienoa oli. 8D Tosin vaihteeksi edessäni oli hujoppeja.. Mutta kuviakin tuli otettua paljon! 8D Jee.

http://www.kamelot.com/kamforum/index.php?...st&p=385234

tuonne laitoin kuvia.
Soulsociety78
Hieno veto jälleen Kamelotilta, vieläkin ääni paineessa huutamisesta. Se että pääsi myös morjestamaan bändiä oli hieno juttu. Ei muuta kun seuraavaa keikkaa odottamaan.
Soulsociety78
QUOTE (mayah @ Jun 8 2009, 07:33 PM) *
Hieno keikka taas kerran, kiitos Kamelot! Meet'n Greet oli myös mukava yllätys.

Tässä muutama kuva, amatööritasoa mutta pääseepä vähän fiilistelemään kuitenkin:

Heh, minun päälaki ja kädet näköjään päässeet yhteen mayahin kuvista grin.gif
Carola
Mahtavaa oli !!! Sääkin sopivasti parani sunnuntaiksi... Toivon mukaan ne tulee taas ens vuonna.
Mai
En päässyt keikalle!
Olisko jollain keikan biisilista tiedossa???
Kiitos jo etukäteen jos sellainen tieto löytyisi!
vt1100
Olihan se mahtava keikka worshippy2.gif Tuli oltua paikalla Pakkahuoneellakin kun ekaa kertaa Tampereella soittivat, pelkkää mahtavuutta silloinkin ja sai vielä cd-sinkun muistoksi siltä keikalta. Toivottavasti tulevat taas pian.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.