Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Forum Topic
KamForum - Official Kamelot Discussion Board > Other Languages > Nordic > Finnish Forum
harmari
Taas luvassa mahtava keikka, Kamelot pakkahuoneella ja nosturissa huhtikuussa 2010!!
Liput tulevat myyntiin 10 elokuuta. Yess!!!!!!!!
vt1100
Pakkahuoneelle siis huhtikuussa headbang.gif
Viksu-chan
Minä melkeinpä jo olen siellä... Pakkahuoneella siis.... laugh.gif banana_2.gif
deirie
Hittolainen ku oon muuttanu tossa vaiheessa Lahteen. :'D
Jos asuisin vielä täällä Tampereen vieressä, ei olis mitään ongelmaa. Nyt saa nähdä, onko mahdollista päästä.
Carola
Mahtavaa! Pakkahuoneelle ihan varmasti!
vt1100
QUOTE (deirie @ Aug 3 2009, 03:27 PM) *
Hittolainen ku oon muuttanu tossa vaiheessa Lahteen. :'D
Jos asuisin vielä täällä Tampereen vieressä, ei olis mitään ongelmaa. Nyt saa nähdä, onko mahdollista päästä.

Mitämitä??? Älä ny sinne muuta, eihän siellä oo mitään. Nimimerkillä Olen Syntynyt Lahessa Ja Asunu Siel 35 Vuotta biggrin.gif
deirie
QUOTE (vt1100 @ Aug 4 2009, 08:49 PM) *
Mitämitä??? Älä ny sinne muuta, eihän siellä oo mitään. Nimimerkillä Olen Syntynyt Lahessa Ja Asunu Siel 35 Vuotta biggrin.gif

:'D No kun siellä on koulu, minne halusin.

Ku ei TTY kiinnostanu, vaikka sinne pääsikin...
vt1100
No menköön tän kerran.... winky.gif
style
Lippu tilattu Pakkahuoneelle, hotla vielä täytyy valita että voi sitten elpyä seuraavan päivän...
Simone K
Pakkahuoneelle tulee lähtö näillä näkymin, mutta toivottavasti saatais keikka tänne Ouluunkin... smiley2.gif
vt1100
Liput ostettu smiley2.gif
Viksu-chan
Liput on tilattu ja maksettu.... nyt postilaatikon viereen haulikon kanssa vartoomaan, ettei kukaan vaan kähvellä. XD
mayah
Ostin liput Tampereelle minäkin. Hieno juttu että tulevat tänne taas. Kenties käyvät vuorovuosina Tampereella ja Oulussa? Toivottavasti pääset, deirie, ja kaikki muutkin :)
Raven
QUOTE (vt1100 @ Aug 4 2009, 08:49 PM) *

Olihan siellä ainakin Viikatteen laulaja tiistaina kun siellä kävin, käveli ohi rautatieaseman kohdalla :D

Nosturiin voisi ehkä mennä, jos vaan sitä rahaa jostain sais.
vt1100
QUOTE (Raven @ Aug 16 2009, 06:03 PM) *
Olihan siellä ainakin Viikatteen laulaja tiistaina kun siellä kävin, käveli ohi rautatieaseman kohdalla :D

Kaarlelta minäkin Mokoman paidan ostin -04 Torvessa wink.gif Yhteen aikaan tuntui ettei ollut tapahtumaa jossa mies ei olisi jonkun nurkan takana lymyillyt...
Soulsociety78
Pakkahuoneelle lippu tuli jo, vielä mietinnässä josko lähtisi myös Nosturiin katsomaa smiley2.gif
deirie
Mitenköhän sitä pääsis Helsingistä takas kotiin että vois mennä kouluun seuraavana päivänä.. :'D

Toisaalta oon nähny Kamelotin jo... 3 kertaa? Ei se mun maailmaa kaada jos en tällä kertaa näkiskään.
Viksu-chan
Liput tuli tänään \o/.... nyt on edessä kohtuu pitkä odotus, mutta uskallan miettiä, että on se sitten sen arvoistakin. smile.gif
ChildOfSunrise
Itte olen Pakkahuoneelle kanssa menossa, liput ostettu jo :D Myyjä kysy että ootteko ihan hulluja ku nytten jo liput ostatte, ko vihreetäki vielä näyttää ;D Hulluuttahan se on jos ei niitä aikaseen osta, kyse on kumminkin yhdestä maailman parhaasta bändistä! worshippy2.gif
En kyllä millään malttais oottaa huhtikuuta! a040.gif
mayah
QUOTE (ChildOfSunrise @ Aug 20 2009, 11:30 AM) *
Itte olen Pakkahuoneelle kanssa menossa, liput ostettu jo :D Myyjä kysy että ootteko ihan hulluja ku nytten jo liput ostatte, ko vihreetäki vielä näyttää ;D Hulluuttahan se on jos ei niitä aikaseen osta, kyse on kumminkin yhdestä maailman parhaasta bändistä! worshippy2.gif
En kyllä millään malttais oottaa huhtikuuta! a040.gif

Jep, itsestänikin tuntui hieman hassulta mennä ostamaan lippuja näin ajoissa, vaikka eihän siinä pitäisi olla mitään outoa... Jos kerran tiedän olevani menossa kyseiseen tapahtumaan jos vain elossa ja terveenä olen eikä mitään ylitsepääsemätöntä estettä ilmene, niin miksen hoitaisi lippujen ostoa pois päiväjärjestyksestä samantien? Eipähän pääse ainakaan unohtumaan wink.gif

Itseasiassa joskus kun kommentoin itse lippuja ostaessa että olempas ajoissa, hehheh, vastasi (tuttu) kassan tyyppi että parempi vaan jos kaikki olisivat ajoissa eivätkä tulisi sitten keikkaa edeltävänä päivänä luukulle itkemään että "miten niin loppuunmyyty". Siis eihän aina tietysti voi ajoissa tietää pääseekö, eli kannattaako ostaa lippuja, mutta on näitäkin, jotka muuten vaan jättävät lipun oston viime tippaan ja ihmettelevät sitten kun niitä ei saakaan.
ChildOfSunrise
Uih, viisi kuukautta enään!! a040.gif
ryche
Viisi lippua tilattu ja kaapissa odottamassa käyttöä :)

Onneksi oli tuossa välissä Porcupine Tree jäähallissa.

Tietääkös joku jotain tuosta Amaranthe nimisestä lämppäristä? Youtubestakaan ei oikein mitään löytynyt....
ChildOfSunrise
QUOTE (ryche @ Nov 16 2009, 08:17 PM) *
Tietääkös joku jotain tuosta Amaranthe nimisestä lämppäristä? Youtubestakaan ei oikein mitään löytynyt....

Siinä olisi muutamia biisin tynkiä:
http://www.myspace.com/amaranthemetal

Ihan hyvältä kuulostaa, kyllä tuota jaksaa kuunnella sen vajaan tunnin verran. Varsinkin kun tietää mitä sen jälkeen seuraa ;P Sanoin tuossa juuri ystävilleni, että tuohan kuulostaa aivan Waldo's Peoplen hevimmälle versiolle biggrin.gif

Aika jännä muuten, että bändissä on kolme laulajaa, en ole aikaisemmin samaan törmännyt :)
ryche
uusi levykin ilmestyy näköjään just sopivasti 22.3.2010...
ryche
Taisi jäädä uuden levyn ilmestyminen ennen Nosturia haaveeksi. Harmi.
vt1100
Tänään Pakkahuoneella headbang.gif Ja kesällä vielä Tuskassa, sweet!
ryche
Eilen Nosturissa. Tykkäsin, hyvä meininki.

Tampereella uhkasivat soittaa eri setin.

vt1100
Oli kyllä hyvä keikka, tosin vaikutti välillä ettei Khanilta oikein lähde tai sitten vika oli vehkeissä. Kolmesta tampereen vedosta siinä mielessä heikoin, mutta viihdyttiin silti.
style
Hienoinen pettymys soundien puolesta, pahasti puuroutui mössöksi välillä vaikka kierteli ympäri salia josko olis löytynyt sopiva kuuntelupaikka. Ei tietysti helppo paikka muutenkaan tällaiselle musiikille toi tiililaatikko, mut odotin kyllä parempaa. Enivei, musahan oli aivan loistavaa ja saatiin esimakuakin tulevasta

Soulsociety78
Hienon setin poijat vetivät taas, Tuskassa sitten uudestaan,yes!!
mayah
Hieno ja tunnelmallinen keikka oli taas Pakkahuoneella. Pelkäsin vähän että kestääkö oma kunto kun oli ollut niin tappo päivä töissä, mutta vaikka mennessä vähän väsytti niin kyllä se sitten siitä kummasti unohtui kun Kamelot kiipesi lavalle. Jäi upea fiilis, joka kantoi seuraavankin päivän. Tämä oli muistaakseni kuudes Kamelotin esiintyminen jota olemme päässeet todistamaan, ja tuli suorastaan kotoinen olo :D

Settilista oli sinänsä läpikotaisin hyvä, mutta olisin ehkä toivonut vähän enemmän vanhempaakin materiaalia, noista Black Halon ja Ghost Operan biiseistä kun on viime vuosina saanut nauttia, ei toki kyllästymiseen asti mutta kuitenkin enemmän. Lisäksi nyt siihen olisi ollut luonteva tilaisuus kun uusin levy on vasta tulossa ja Ghost Operan tiimoilta on jo kierretty. Mutta en valita, Kamelotilla on hyviä biisejä liikaakin, ja oli upeaa kuulla esimerkiksi Momento Mori.

Uusista biiseistä en osaa vielä sanoa oikein mitään, mutta ihan kiinnostavilta kuulostivat. Yhtä aikaa sekä uudelta että niin Kamelotilta, molemmat lupaavat hyvää.
vt1100
QUOTE (style @ Apr 16 2010, 07:26 AM) *
Hienoinen pettymys soundien puolesta, pahasti puuroutui mössöksi välillä vaikka kierteli ympäri salia josko olis löytynyt sopiva kuuntelupaikka. Ei tietysti helppo paikka muutenkaan tällaiselle musiikille toi tiililaatikko, mut odotin kyllä parempaa. Enivei, musahan oli aivan loistavaa ja saatiin esimakuakin tulevasta

No ainakin edellinen keikka pakkahuoneella oli huomattavasti parempi soundillisesti, joten kyllä sielläkin on mahdollista onnistua. Tiedä mikä sitten mätti tällä kertaa.
deirie
Vaikka soundit oli ehkä vähän heikossa kunnossa, oli toi keikka mun mielestä ehkä paras mitä oon nähny näiltä. Tai ehkä se vaan johtuu siitä että edellisistä kerroista on aikaa... :'D Nyt oli neljäs kerta, ja seuraavaa odotellaan!
Olin iloisesti yllättynyt Season's Endistä, mikä oli loistava, aivan kuin Anthem.. Memento Moria toivoin ja sen sain, ja en pettynyt!

Mutta joo, ehkä jotain vanhempiakin biisejä ois kiva kuulla, mutta kyllä se näinkin meni :) Uudet biisit ei vielä auennut, ne kun tarvii pari kuuntelukertaa että pääsee kiinni kunnolla.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.